Xerox daagt document-industrie uit tot vernieuwing

Datum nieuwsfeit: 30-11-1999

Persbericht

Document Company neemt voortouw met nieuwe oplossingen: Xerox daagt document-industrie uit tot vernieuwing

Amstelveen, 30 november 1999 – Bij monde van Anshoo Gupta heeft Xerox de markt voor documentproductie- en verwerking - goed voor 97,5 miljard dollar
- uitgedaagd om de ontwikkeling en toepassing van nieuwe software, hardware, diensten en oplossingen in een hogere versnelling te gooien. Gupta, president van Xerox’ Production System Group, deed zijn oproep tijdens de twintigste editie van Xplor International, die begin november plaatsvond in Los Angeles. Gupta: "De moderne, wereldwijde Internet-economie draait om kennis. Daarin liggen enorme kansen voor onze branche, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen