Siemens breidt productmanagement consumentenproducten uit

PM1

Zoetermeer, dinsdag 30 november 1999

Siemens breidt productmanagement consumentenproducten uit

Marc Asbeek Brusse Het productmanagement van Siemens Consumentenproducten heeft versterking gekregen van Marc Asbeek Brusse. Hij wordt verantwoordelijk voor de samenstelling van het assortiment vrijstaande huishoudelijke apparatuur. Siemens wil met de uitbreiding van het productmanagement nog meer aandacht aan de samenstelling van de assortimenten besteden.

Marc Asbeek Brusse is sinds 8 november werkzaam bij Siemens. Hij is afkomstig van ATAG Keukentechniek. Met zijn komst is het team productmanagement uitgebreid tot 4 productmanagers.

Mike Duijvestijn is verantwoordelijk voor de range keuken inbouwapparatuur. Mark Heier heeft de verantwoording voor het assortiment klein huishoudelijk, het merk Constructa en het sinds kort opgenomen merk Schulthess, dat was- en droogautomaten voor de professionele markt omvat.
Marije van den Heuvel is verantwoordelijk voor het merk Gaggenau, state-of-the-art keuken inbouwapparatuur.

Informatie voor de redactie en beeldmateriaal: Persvoorlichting Consumentenproducten
Eveline van Herpen, tel. (070) - 333 3786, fax (070) - 333 3960; e-mail: eveline.herpen-(van@siemens.nl)