Nieuwe variant ExploreZip Worm vernielt bedrijfsnetwerken

Datum nieuwsfeit: 01-12-1999

Nieuwe variant van ExploreZip Worm vernielt bedrijfsnetwerken

Espoo, Finland, 1 december, 1999 – Data Fellows, een van de meest vooraanstaande aanbieders van informatie-beveiligingsproducten kondigde vandaag aan dat er een nieuwe variant van de ExploreZip worm is gevonden. Deze nieuwe variant heeft afgelopen dinsdag naast een aantal Fortune 500 bedrijven ook een host voor kleinere bedrijven in de VS geïnfecteerd. Dit virus werkt als een kettingbrief een draagt en vernietigende payload. Totnogtoe heeft Data Fellows meldingen ontvangen vanuit Europa, de VS en Azië. Het is zeer waarschijnlijk dat het virus zich binnen enkele uren wereldwijd verspreidt.

Het is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen