Oliebollenbakkerij Naarden krijgt eerste HACCP-certificaat

Datum nieuwsfeit: 02-12-1999

De lekkerste oliebollen van het millennium zijn nu ook de veiligste: GROOTMOEDERS EN MILLENNIUM-OLIEBOLLEN ALS EERSTE HACCP-GECERTIFICEERD.

Oud & Nieuw B.V., handelsnaam van oliebollenbakkerij Kelly Oliebol te Naarden, is er als eerste in Nederland in geslaagd het HACCP-certificaat te behalen. Het certificaat, dat garant staat voor een kwalitatief hoogstaand eindproduct, wordt alleen aan die bedrijven toegekend, die het preventieve systeem dat sinds 1995 deel uitmaakt van de Warenwet, volledig toepassen.

HACCP
HACCP staat voor Hazard Analyses Critical Control Point en analyseert de kwaliteit en veiligheid van het productieproces systematisch. Oud & Nieuw scoort hoog op het normenlijstje ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen