ASTRUM Consulting integreert met Vanenburg Business Systems

Datum nieuwsfeit: 03-12-1999

PERSBERICHT

Integratie ASTRUM Consulting Nederland bv in Vanenburg Business Systems Nederland B.V.

Verbreding solutions- en dienstenportfolio

EDE, 3 december 1999 Í Vanenburg Business Systems B.V. heeft vandaag bekendgemaakt dat ASTRUM Consulting bv in Nederland is ge‹ntegreerd binnen Vanenburg Business Systems Nederland. Beide bedrijven zijn onderdeel van de Vanenburg Groep.

De samenvoeging heeft een schaalvergroting tot gevolg die ten goede zal komen aan de gezamenlijke klanten. Door de inbreng van de grote branchekennis van ASTRUM Consulting zal Vanenburg Business Systems haar positie als toonaangevende leverancier van Industry Solutions voor middelgrote ondernemingen versterken.

Uitstekende reputatie
"Wij zijn blij dat ASTRUM Consulting deel uitmaakt van Vanenburg Business Systems," zegt H.L. Wagemans, General Manager van Vanenburg Business Systems Nederland. "ASTRUM Consulting heeft een uitstekende reputatie opgebouwd binnen de semi-procesindustrie en bij handelsbedrijven. Daarnaast beschikt het bedrijf over veel AS/400-expertise waardoor wij een sterke positie in de AS/400-markt kunnen verwerven. Met een verbreding van ons solutions- en dienstenportfolio zijn wij in staat om als volwaardige ICT-leverancier een langetermijnrelatie met onze klanten aan te gaan."

ASTRUM Consulting zal onder de naam Vanenburg Business Systems Nederland B.V. haar activiteiten verder ontplooien. Het kantoor van ASTRUM Consulting in Oosterhout wordt als verkoopkantoor aangehouden. Klanten zullen verzekerd blijven van de hoogwaardige softwareoplossingen en zullen in de toekomst profiteren van de unieke waardepropositie van Vanenburg Business Systems Nederland en de Vanenburg Groep.

ASTRUM Consulting Nederland bv
ASTRUM Consulting is een onderdeel van de Vanenburg Groep en biedt totaaloplossingen voor de semi-procesindustrie en handelsbedrijven. Daarnaast heeft ASTRUM veel ervaring met de implementatie van Baan-software op het IBM AS/400-platform. Het bedrijf heeft ruim zeventig medewerkers in dienst. Het hoofdkantoor is gevestigd in Antwerpen. ASTRUM Consulting Nederland is gevestigd in Oosterhout en richt zich met name op middelgrote ondernemingen.

Vanenburg Business Systems
Vanenburg Business Systems B.V. is opgericht in 1996 en is een global solutions provider die zich richt op het leveren van industriespecifieke softwareoplossingen die doeltreffend de bedrijfsprocessen ondersteunen. De afgelopen jaren heeft Vanenburg Business Systems een toonaangevende positie opgebouwd bij producerende-, handels-, bouw-, GWW- en installatiebedrijven. Vanenburg Business Systems wordt vertegenwoordigd door dochtermaatschappijen en business partners in meer dan zeventien landen over de hele wereld en bedient wereldwijd meer dan tweeduizend klanten. Het hoofdkantoor van Vanenburg Business Systems Nederland is gevestigd in Ede en is onderdeel van de Vanenburg Groep.

Voor meer informatie:

Vanenburg Business Systems Nederland B.V.
Henk van Asselt, Communications & Public Relations Manager Telefoon: (0318) 69 98 99
E-mail: (hvasselt@vanenburg.com)