Nieuwe digitale MP01 recorder van Arowana

Datum nieuwsfeit: 06-12-1999

Arowana's nieuwe digitale MP01 recorder met oorstrelende kwaliteiten.

Moerdijk, 6 december 1999 - Arowana brengt een digitale recorder/ speler met LCD- display op de markt in een fraai mat zwart design. Deze Arowana MP01 speler heeft een perfecte geluidskwaliteit, een equalizer met functies voor Pop, Jazz, Klassiek, Ex-Bass en een mogelijkheid voor het maken van sublieme opnames via de ingebouwde microfoon.

De Arowana MP01 is MP-3 compatibel en heeft standaard 32Mb flash geheugen en is uit te breiden tot 64Mb. Het is mogelijk een high-end geluidsopname te maken voor opnames tot 2 uur en 15 minuten.

De Arowana MP01 kan gebruikt worden als recorder voor het opnemen van onder andere popconcerten en conferenties en vergaderingen of gewoon als klein handzaam dicteerapparaat. De Arowana MP01 kan deze opnames, met behulp van een kabel, welke moeiteloos wordt aangesloten op de paralelle poort van de computer, digitaal doorzenden naar de computer. De MP01 wordt verder geleverd met een Cd-rom met software voor het up- en downloaden van MP3 files, een high-end stereo hoofdtelefoon, een luxe meertalige handleiding, ingebouwde microfoon en een setje AA Alkaline batterijen. De digitale Arowana MP-01 is vanaf heden leverbaar voor de eind- gebruiker adviesprijs van Dfl. 389, -/Bef 7100, - Voor meer informatie kunt u terecht op onze website www.arowana.nl

Over Arowana
Arowana is het merk van de multimedia producten die de PoSo Group produceert en distribueert. De PoSo Group werd in 1993 opgericht en inmiddels werken er ruim 3.000 mensen bij PoSo in distributievestigingen in Taiwan, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Italië en Singapore en fabrieken in Taiwan en China. Het brede assortiment van multimediaproducten beslaat geluids-, video-, netwerk-, ethernet-, en ISDN-kaarten, joysticks, muizen, game pads en toetsenborden, microfoons, luidsprekers, modems, camera's en hubs. Sinds dit jaar heeft PoSo een zelfstandige Nederlandse vestiging: PoSo Benelux B.V.

Een foto van de Arowana MP01 is elektronisch beschikbaar.

Noot voor redacties