Politiebericht Maasland

Datum nieuwsfeit: 07-12-1999

Dinsdag 7 December

AUTO GESTOLEN (Oss)

Maandag is vanaf een parkeerterrein aan de Spoorlaan in Oss een grijze Opel Kadett gestolen. Het kenteken van de auto is RV-16-YR.

MAN GEWOND BIJ ONGEVAL (Oss)

Maandagavond is een 19-jarige man uit Oss gewond geraakt. De man reed met zijn auto over de J. Zwijsenlaan in Oss. In de bocht naar de Vivaldistraat verloor hij de macht over het stuur en kwam in de middenberm terecht. Door de aanrijding werd de auto zwaar beschadigd. De bestuurder is met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis. Twee inzittenden, 17 en 18 jaar kwamen met de schrik vrij.

BRIEVENBUS VERNIELD MET VUURWERK (Oss)

Maandagavond is een rode brievenbus van de PTT die aan de Zaltbommelseweg in Oss met vuurwerk vernield. De in de bus aanwezige post werd zwaar beschadigd. Onder de post was ook condoleancepost.

TE VEEL GEDRONKEN (Oss)

In de nacht van maandag op dinsdag is een 37-jarige man uit Oss bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van drie uur. Later zal hij zich moeten verantwoorden bij de rechter. De controle vond plaats op de Hescheweg in Oss.

INBRAAK BEDRIJF (Oss)

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een bedrijf aan de Euterpelaan in Oss. Met een stoeptegel werd een ruit vernield, waardoor men binnen kon komen. Alle bureaus werden doorzocht. Een fooienpot werd gestolen.

WIEL GESTOLEN (Heesch)

In de nacht van maandag op dinsdag is van een auto die geparkeerd stond aan de Deken van der Cammenweg in Heesch een licht metalen wiel gestolen. Ook een van de andere wielen was reeds gedeeltelijk los gemaakt. Kennelijk is men gestoord.