Compaq: 'Juiste product voor juiste prijs op juiste moment'

Datum nieuwsfeit: 07-12-1999

Compaq voert fundamentele veranderingen door in de wijze waarop producten en diensten in Europa worden verkocht

Innovatief distributiemodel geeft klanten het juiste product voor de juiste prijs en op het juiste moment

Gouda, 7 december 1999 - Als onderdeel van haar streven naar het maximaliseren van de klanttevredenheid, lanceert Compaq Computer Europe, Middle-East and Africa (EMEA) een nieuw distributiemodel voor de afzet van volumeproducten. Het innovatieve model integreert en vereenvoudigt Compaqs toeleveringsketen en biedt klanten keuzemogelijkheden voor het kopen van Compaq producten en diensten. Tot de belangrijkste aspecten van het nieuwe model behoren het opzetten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen