VAK leerlingenconcert op Vrije Akademie Westvest te Delft

Datum nieuwsfeit: 08-12-1999
X-Engine: "TFS Engine Release 3.12 Build 154e"

VAK LEERLINGENCONCERT

Op woensdag 8 december a.s. om 19.00 uur vindt er, in de Binnenhof van de Vrije Akademie Westvest te Delft, weer een concert in de serie "VAK Leerlingenconcerten" plaats.

Aan dit concert werkt een grote variëteit aan solisten, duo's, trio's en ensembles mee. Het zijn over het algemeen reeds gevorderde leerlingen.

Ditmaal musiceren er leerlingen van Sonja Boxmeer - blokfluit (Sonates van Händel en Sammartini), Ida Hazenberg - klarinet (Concerto van Telemann en werken van Gershwin), Bastienne Prins - viool (deel I uit Dubbelconcert in d van J.S. Bach), Lucie van Oortmerssen - fluit (Andante in C van W.A. Mozart en Sonatina van Dvorak), Erik Nelissen - zang (werken van Mendelssohn en Parker) en Michel Poels (delen uit de musicals "Annie" en "Cats"). De toegang is gratis.

Noot voor redacties