Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Canon kiest voor verbetering van callcenter-toepassingen

Datum nieuwsfeit: 08-12-1999
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Canon kiest voor SEAGULLs J Walk* voor
de uitbreiding en verbetering van callcenter-toepassingen

Door de rapid-deployment-technologie
kon het project in twee weken worden gerealiseerd
8 december 1999, Hamburg, Duitsland. SEAGULL (AEX: SEAGULL), leverancier van e-business-oplossingen, heeft vandaag bekend gemaakt dat Canon, een toonaangevende producent van camera's, optische producten, beeld- en filmapparatuur en randapparatuur voor computers, het project ter uitbreiding en integratie van haar callcenter-software met succes heeft voltooid dankzij de J Walk technologie van SEAGULL. J Walk werd toegepast om de AS/400 klantenservice-applicatie GENIAL van Canon te integreren in Remedy, een PC-gebaseerde callcenter-applicatie van een ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie