Joseph Pine op seminar 'The Experience Economy' in Apeldoorn

Datum nieuwsfeit: 08-12-1999
Geachte heer/mevrouw,

Op woensdag 8 december a.s. vindt in Connection1 in Apeldoorn in de reeks "Captains of IT" het seminar "The Experience Economy" plaats. Tijdens dit seminar vertelt auteur en marketinggoeroe Joseph Pine op welke manier ondernemingen zich kunnen differentiëren van hun concurrenten, hoe ze een langdurige relatie met hun klanten tot stand kunnen brengen en welke belangrijke rol het creëren van een unieke ervaring in de belevingswereld van de klant hierbij speelt.

Wij stellen uw aanwezigheid bij dit seminar zeer op prijs. Voor journalisten is dit seminar gratis toegankelijk.

Wij verzoeken u wel om door middel ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen