Aanvang PvdA-inzet icg 2000 om 14.45 uur i.p.v 15.15 uur

Uitnodiging

Den Haag, 9 december 1999

AANVANGSTIJD PRESENTATIE PVDA-INZET ICG 2000 OM 14.45 UUR I.P.V 15.15 UUR

Vandaag presenteert de PvdA een gezamenlijke notitie van de Tweede Kamer-fractie en PvdA-Eurodelegatie over de Intergouvernementele Conferentie (IGC) die volgend jaar plaatsvindt. De presentatie vindt plaats om 14.45 uur in de Tilanuszaal van de Tweede Kamer. Dus niet om 15.15 uur zoals gisteren gemeld was.

Fractievoorzitter Melkert, Tweede Kamerlid Frans Timmermans en voorzitter van de PvdA-Eurodelegatie Max van den Berg zullen een toelichting geven op de notitie waarin onder andere standpunten te vinden over de werkwijze en het aantal Eurocommissarissen in de toekomst en de wijziging van de stemmenweging in de Raad van Ministers.

Remco Dolstra: 070 318 26 96

Journalisten die niet in het bezit is van een pas voor de Tweede Kamer moeten zich vooraf aanmelden.