RealTracker biedt gratis meetinstrumenten voor bedrijven aan

Datum nieuwsfeit: 10-12-1999

===========
===========

RealTracker gaat ook gratis meetinstrumenten voor bedrijven aanbieden

Amsterdam, 10 december 1999 - Voor bedrijven is het voortaan ook mogelijk om gratis de bezoekers op hun website te laten meten. Nu is dit meestal alleen mogelijk voor particuliere gebruikers. Het Amsterdamse bedrijf RealTracker - www.realtracker.com - heeft besloten om bedrijven gratis te voorzien van een RealTracker Plus homepageteller.

RealTracker Plus is bedoeld voor meting van een enkele pagina, bijvoorbeeld voor de homepage. Indien men meer pagina’s binnen een bepaalde website wilt meten en ook het surfgedrag in kaart wil brengen, dan biedt RealTracker Site de oplossing welke overigens niet gratis is.

Dat er behoefte bestaat voor een gratis meetinstrument voor bedrijven blijkt wel uit de positieve reacties. Zo zullen de providers Vuurwerk, Beverlander en Perfect InterNetworking Solutions deze nieuwe mogelijkheid per direct aan hun klanten gaan aanbieden.

Vandaag de dag meet RealTracker de websites van meer dan 3650 bedrijven en worden er met RealTracker Free dagelijks meer dan 800.000 pagina's gemeten. Eind december zal RealTracker haar activiteiten ook uitbreiden naar Italie, Spanje, Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken.

=====================
Voor vragen over dit