Big Brother-deelnemers Tara en Sabine naakt in Playboy

Datum nieuwsfeit: 10-12-1999

Hoofddorp, 8 december 1999

Big Sisters Tara en Sabine naakt in Playboy!

Playboy begint het jaar 2000 spectaculair! De twee mooiste vrouwen van Big Brother verschijnen namelijk naakt in het januari- en in het februarinummer. Tara bijt het spits af en Sabine volgt een maand later.

Tara

Zij verbleef maar negen dagen in het Big Brother-huis en verkoos zelf haar vrijheid weer. Ondanks die korte periode liet ze een onuitwisbare indruk achter. En met haar vrijheid kon ze alle kanten op. Zoals poseren voor Playboy.

Tara voor de camera

Tara was al eerder gevraagd om voor Playboy te poseren, maar ze vond zichzelf toen nog te jong. Nu is het er eindelijk van gekomen. En hoe! Tara is gemaakt voor de camera. Haar erotische fotoreportage is in het januarinummer te bewonderen, dat vanaf 10 december a.s. verkrijgbaar is.

Sabine

Sinds Sabine Big Brother heeft verlaten, is het voor haar een gekkenhuis. Ze verzorgt het Big Brother-journaal in het programma RTL Live, ze promoot de Big Brother-CD en is een veelgevraagde gast voor talkshows. Maar voor Playboy neemt ze in de maand december ruim de tijd. Dan wordt er een erotische blootreportage gefotografeerd voor het februarinummer. Dat ligt half januari in de winkel. Een paar dagen later, nadat de grote Big Brother-winnaar bekend is geworden, zorgt Playboy ervoor dat we Sabine zeker niet zullen vergeten!

Voor meer persinformatie, het opvragen van een recensie-exemplaar of t.z.t. een persfoto van Sabine kunt u contact opnemen met:

Weaver Public Relations

Petra Calis