DC Micro stelt InDis aan als distributeur TopDog in Benelux

Datum nieuwsfeit: 10-12-1999

----- Oorspronkelijk bericht ----- Van: Peter Quintus Aan: Verzonden: donderdag 16 december 1999 8:27 Onderwerp: DC Micro stelt InDis aan als distributeur van TopDog in de Benelux

Bergen op Zoom en Atlanta - Vrijdag 10 December 1999

DC Micro stelt InDis aan als distributeur van TopDog in de Benelux.

DC Micro ( www.dcmicro.com ) heeft InDis (www.indis.nl ) aangesteld als distributeur van hun producten in de Benelux.

"De verkoop van TopDog groeit enorm in Europa en een groeiend aantal mensen en bedrijven realiseren dat het verkrijgen van de hoogste positie in de lijst van hits van een zoekmachine de sleutel tot succes is in zowel busines-to-business E-commerce als E-commerce naar de directe eindgebruiker. De Benelux is een belangrijk gebied in onze strategie voor Europa. We hebben gekozen voor InDis vanwege de enorme ervaring in toepassen van internet technologie en hun klantgerichtheid", aldus DC Micro CEO David Cecil.

TopDog is een uniek programma dat meer dan 200 van de belangrijkste zoekmachines analyseert op basis van de trefwoorden en URL van een website. TopDog rapporteert de positie per zoekmachine van zowel de eigen website als die van concurrenten. Door TopDog's intelligente aanmeldingstechnologie wordt het aanmelden van een website bij meer dan 200 zoekmachines kinderspel. Bovendien kan het een website automatisch opnieuw aanmelden bij een zoekmachine wanneer de eigen website te laag op de lijst van hits getoond wordt.

"Nu het traditionele verkoopproces verschuift in de richting van een electronische economie gebaseerd op "Klik en Bestel" is het meer en meer van belang dat potenti?le klanten de website van een producent kunnen vinden. Om dit te kunnen bereiken is intelligente aanmelding en positionering bij zoekmachines een van de meest succesvolle methodes. Mede vanwege onze ervaring op het gebied van integratie van internet technologie binnen organisaties in de Benelux, is InDis nu in staat om aan deze behoefte van onze huidige en toekomstige klanten te voldoen", aldus Algemeen Directeur van InDis, Peter Quintus.

Een gratis evaluatie versie van TopDog is verkrijgbaar via www.indis.nl TopDog wordt geleverd voor Hfl. 325,- ex BTW.

Voor meer informatie:

InDis Paracelsuslaan 4 4624 VS Bergen op Zoom tel. 0164-258752 fax 0164-237423 (info@indis.nl)

Adverteren bij I-Nieuws?

__________________copyright 1999, I-Nieuws