Cascade Engineering snel van start met eQ-oplossing van QAD

Datum nieuwsfeit: 10-12-1999

Cascade Engineering snel van start met eQ-oplossing van QAD Negen vestigingen live in twaalf maanden

Hoofddorp, 10 December 1999. Cascade Engineering heeft in twaalf maanden QAD applications, waaronder de ERP-oplossing MFG/PRO en het nieuwe eQ voor e-business, geïmplementeerd in negen vestigingen. Hiermee is Cascade Engineering, toeleverancier van plastic producten voor de automobiel- en consumentenindustrie, de eerste onderneming die de eQ-oplossing van QAD, met onder meer een flexibel EDI-systeem, in gebruik neemt. Met deze complete bedrijfsoplossing kan Cascade EDI integreren met e-business, waardoor het bedrijf wereldwijd elektronisch zaken kan doen met alle partners.

Cascade Engineering is een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen