NK alpine op de baan

Datum nieuwsfeit: 11-12-1999
Nederlandse Ski Vereniging

NK alpine op de baan

Op 11 en 12 december vindt het NK alpineskiën op de baan plaats op de skibaan van Il Primo in Bergen (NH). Op deze dagen zullen de beste baanskiërs van Nederland gaan strijden om de kampioenstitel.

Het kampioenschap krijgt dit jaar een extra feestelijk tintje omdat skiclub Il Primo, de oudste skiclub van Nederland, 35 jaar bestaat. In die tijd brachten zij verschillende topskiërs voort waarvan de bekendste Harald de Man is. U bent van harte welkom om te komen kijken wie de opvolgers worden van de kampioenen van vorig jaar, Johan Moser en Esmee van Vught. Il Primo vindt u aan de Zwarteweg 4 in Bergen, tegenover Duinvermaak.

Voor meer informatie over deelname aan de wedstrijd kunt u contact opnemen met de afdeling sport van de Nederlandse Ski Vereniging, telefoon: 070-310 11 48 Vorige