Brabanthallen: elfde speciale Show van Dogachtige honden

Datum nieuwsfeit: 12-12-1999

Persbericht.

Na het grote succes van de 10e Dogachtigen Show in 1997, waarbij deze Show van de Bond van Kynologische Exposanten de trofee voor de best georganiseerde en meest klantvriendelijke hondententoonstelling in 1997 mocht ontvangen, organiseert de Federatie van Rasverenigingen van Dogachtige Honden op 12 december 1999 de elfde speciale Show van Dogachtige honden in de Brabanthallen te 's-Hertogenbosch.

Tot de dogachtige rassen behoren heel verschillende honden. Er is de grote Duitse Dog (ook wel Deense Dog genoemd), maar ook de kleine Mopshond en Franse Bulldog zijn dogachtigen.

De dogachtige rassen zijn:
Argentijnse ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen