Werkzaamheden aan het riool in Zoetermeer

Datum nieuwsfeit: 12-12-1999

Werkzaamheden aan persleiding, rioolwaterafzuiging zondag 12 december a.s.

In de nacht van zondag 12 december aanstaande, vanaf 02.00 uur, wordt het vuilwatergemaal in Meerzicht stilgezet in verband met werkzaamheden aan de persleiding Zoetermeer-Den Haag. Deze leiding vervoert het Zoetermeerse rioolwater naar de waterzuivering in Den Haag.

Ter voorkoming van overlast zal het rioolwater die zondag, vanaf 02.00 uur, op diverse plaatsen in de stad worden afgezogen en via vrachtwagens worden afgevoerd. De werkzaamheden aan de persleiding duren, bij werkbare weersomstandigheden, tot zondagmiddag 16.00 uur. Indien de operatie niet door kan gaan dan wordt het geheel doorgeschoven naar zondag 19 december.

Mogelijk geluidsoverlast Het afzuigen van het water en het transport per vrachtwagen kan mogelijk geluidsoverlast opleveren. De gemeente vraagt begrip voor deze eventuele overlast!

Gemeente Zoetermeer © December 1999