Nieuwe concern controller voor KSI International

Nieuwe Concern Controller voor KSI International

IJsselstein, 13 december 1999

Nieuwe concern controller voor KSI International

KSI International maakt bekend dat haar financieel directeur de heer A. van der Meulen per 1 januari 2000 het bedrijf zal verlaten. Zijn vertrek is gebaseerd op persoonlijke overwegingen. De taken van de heer Van der Meulen worden overgenomen door de heer C.A.J. Hilhorst R.A., die is aangetrokken als concern controller.

De heer Hilhorst werkte voorheen bij de OPG Groep in Utrecht, een beursgenoteerde onderneming in farmaceutische en medische producten, waar hij hoofd van de stafafdeling Groepsfinanciering, Fiscale Zaken en Verzekeringen was. In deze functie rapporteerde hij direct aan de Raad van Bestuur. Voor zijn dienstverband bij de OPG Groep was hij werkzaam als accountant bij KPMG Accountants te Rotterdam. Hij zal zijn opgedane ervaring van 14 jaar aanwenden voor de financial control en de begeleiding van due diligence trajecten binnen KSI.

--------------------------------------------------------------------

Noot voor redacties