VastNed tevreden met plaatsing Intervest-aandelen

Datum nieuwsfeit: 14-12-1999

Directie VastNed tevreden met plaatsing Intervest-aandelen

VastNed Retail N.V. maakt bekend dat haar Belgische dochter Intervest N.V., een vastgoedbevak naar Belgisch recht, ondanks een ongunstig klimaat voor beursintroducties, 642.875 van de 1.457.903 aangeboden aandelen heeft geplaatst op de Eerste Markt van de Beurs van Brussel. De inschrijvingsperiode werd maandag 6 december geopend bij een vastgestelde prijs van 1.145 BEF of 28,39 EUR per aandeel.

De beursgang van Intervest werd omschreven als uiterst moeilijk: stijgende rentevoeten, eerdere beursintroducties die mislukten, en geen grootbank die Intervest begeleidde bij de beursgang.

Toch is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen