Isp Chello sponsort Nederlandse Tennis Masters

Datum nieuwsfeit: 14-12-1999
Chello

TOPTENNISSERS IN ACTIE TIJDENS DE CHELLO TENNIS MASTERS 1999

Toonaangevende Nederlandse ISP sponsort laatste Nederlandse Tennis Masters van de eeuw

Amsterdam, 10 november 1999 - chello broadband b.v. (chello), www.chello.nl, 's Nederlands eerste, toonaangevende breedband internet service provider, heeft vandaag in samenwerking met de Nederlandse Lawn Tennis Bond bekendgemaakt dat de chello Tennis Masters 1999 zullen plaatsvinden van dinsdag 14 december tot en met zondag 19 december bij Dekker Tennis te Warmond.

Dennis van Oort, directeur van chello Nederland: 'chello is verheugd de officiële sponsor te zijn van dit prestigieuze Nederlandse tennistoernooi. Wij streven ernaar onze abonnees de allerbeste internetervaring te bieden via breedband, met eersteklas content - zowel mondiaal als lokaal. Het verbinden van onze naam aan dit Nederlandse top-tennistoernooi onderstreept onze betrokkenheid bij de Nederlandse samenleving.'

Op dit laatste tennisevenement van het millennium is de top tien van het Nederlandse dames- en herentennis vertegenwoordigd. Het voorlopige spelersveld van de chello Tennis Masters 1999 ziet er als volgt uit:

Dames

1. Kristie Boogert (1)

Heren

1. Sjeng Schalken (2)

2. Amanda Hopmans (2) 2. Jan Siemerink (4)

3. Hanneke Ketelaars (5) 3. Paul Haarhuis (6)
4. Lotty Seelen (6) 4. Raemon Sluiter (7)

5. Kim de Weille (7) 5. Marcel Reuter (9)

6. Debby Haak (8) 6. Martin Verkerk (10)

7. Maaike Koutstaal (9) 7. Rogier Wassen (11)
8. Yvette Basting (10) 8. Martijn Belgraver (12)
9. Stephanie Gomperts (11) 9. Melle van Gemerden (13) 10. Stephanie Rottier (12) 10. Mark-Paul Burgersdijk (14)

(*) positie op de KNLTB-ranglijst per 11 oktober 1999

Er worden bovendien twee wildcards uitgegeven.

Alle leden van de Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond zullen door chello en de Bond worden uitgenodigd om de Tennis Masters te bezoeken met een korting van ƒ 10,-. Kaarten kunnen worden verkregen via de portal van chello (www.chello.nl), de Ticketbox (0900 - 1591) of via een van de 850 Ticketbox-verkooppunten.

Over chello broadband b.v.
chello broadband b.v is onderdeel van chello broadband n.v.: Europa's eerste, toonaangevende internet service provider die commercieel actief is in vijf landen. chello heeft in Europa het grootste bereik, en legt zich toe op de levering van geavanceerde, 24 uur per dag toegankelijke internetdiensten en breedbandcontent via snelle kabelmodems - zonder telefoonkosten! chello biedt eveneens een kant-en-klare service aan in Europa gevestigde kabel- en andere breedbandnetwerkexploitanten.

De onderneming is een werkmaatschappij van United Pan-Europe Communications (UPC), met het hoofdkantoor in Amsterdam en kantoren in Londen, Parijs, Wenen, Hamburg, Brussel en Oslo. Dankzij haar onovertroffen communicatiediensten levert chello broadband 'm@ximum Internet' via de kabel, tegen minimale kosten.

chello (TM) is een geregistreerd handelsmerk van chello broadband n.v.

Over UPC
UPC (hoofdkantoor in Amsterdam) is een van de meest innovatieve breedband communicatiebedrijven van Europa. UPC heeft een van de grootste pan-Europese breedband communicatienetwerken onder haar hoede. UPC levert kabeltelevisie, telefonie, snel Internet en programmeerdiensten in 12 landen in Europa, en in Israël. Met ingang van 30 september 1999 waren ongeveer 9 miljoen huishoudens aangesloten, waarvan 5,9 miljoen kabelabonnees. Bovendien telde UPC op dat moment 147.000 particuliere en 20.000 zakelijke telefoonlijnen, alsmede 77.200 particuliere en 3.000 zakelijke Internetabonnees. Sinds februari 1999 staat UPC genoteerd aan de beurs van Amsterdam ('UPC') en NASDAQ ('UPCOY').

UPC is een geconsolideerde dochtermaatschappij van het in Denver gevestigde UnitedGlobalCom, Inc. ('United'), (NASDAQ: 'UCOMA'). Microsoft heeft een aandeel in UPC van ongeveer 7,8%.

Neem voor meer informatie contact op met:
Ross Sampson
vp communications
chello broadband n.v.
tel: 020 778 8288
email: (ross@chello.com)

Adviesbureau Klijnsma & Bodes:
Marjolein van Enk
tel: 070 - 31 31 031