HP combineert internet en oplossingen business intelligence

Datum nieuwsfeit: 15-12-1999

99275

NIEUW PARTNERPROGRAMMA EN NIEUWE APPLICATIEPORTALS LUIDEN VOLGENDE GENERATIE BUSINESS INTELLIGENCE IN

HP combineert internet en oplossingen voor business intelligence tot complete oplossingen voor e-intelligence

Amstelveen, 15 december 1999 - Hewlett-Packard onthult een innovatief e-intelligence partnerprogramma. Het nieuwe partnerprogramma brengt HP's toonaangevende technologie, oplossingen en ervaring samen met die van andere marktleiders en internetvernieuwers. Daarnaast heeft HP met SAS Institute een kennisportaal voor Customer Relationship Management (eCRM) opgericht en met ShortCycles een e-service ontwikkeld voor dynamische uitwisseling van verkoop- en marketinginformatie.

De nieuwe applicaties en het partnerprogramma bieden gebruikers de meest recente, meest ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen