Berenschot Groep B.V. nu ook in Den Haag

Berenschot

Berenschot Groep B.V. nu ook in Den Haag

pics/E29.jpg - 305746 bytes, 945x682 Foto: John Thuring, Den Haag

Op 15 december is een nieuwe vestiging van Berenschot Groep B.V. in Den Haag geopend door de heer drs. W.J. Deetman, burgemeester van Den Haag. Als adviseur voor ministeries, de gemeente Den Haag, de provincie Zuid-Holland en andere instellingen in de Haagse regio, heeft de Berenschot Groep gekozen voor een nieuw kantoor vlak bij haar klanten om deze nog beter van dienst te kunnen zijn.

Berenschot Groep B.V. greep de opening van haar nieuwe vestiging aan de Lange Vijverberg 11 aan om het talent-kids fonds te ondersteunen. Tijdens de openingshandeling overhandigde de heer drs. L. Markensteyn, directeur Berenschot Groep B.V., aan burgemeester Deetman een cheque van 25.000 gulden. Het fonds is een initiatief van Groen Links en is opgericht om talentvolle kinderen in Den Haag de gelegenheid te geven iets te doen met hun talent voor bijvoorbeeld sport. Financiële barrières van de ouders moeten de ontplooiing van talenten van hun kinderen niet in de weg staan. De gemeente ondersteunt dit initiatief en benadert bedrijven voor financiële ondersteuning. De Berenschot Groep B.V. heeft daar als eerste bedrijf gehoor aan gegeven.

Het hoofdkantoor van de Berenschot Groep B.V. blijft gevestigd in Utrecht.

Nadere informatie:

Drs. L. Geut