Wish opent nieuwe online routeplanner

Datum nieuwsfeit: 16-12-1999
donderdag 16 december 1999

WISH zorgt ervoor dat je altijd de kortste weg vindt

WISH heeft een nieuwe site die je op de goede weg houdt. En dat bedoelen we letterlijk. Route.wish.net is een online routeplanner die uiterst gemakkelijk is. Je vult de postcode in van je vertrekpunt en de postcode van waar je naar toe wilt. Route.wish.net zoekt voor jou dan de kortste route naar je bestemming.

Gebruiksgemak
De route die route.wish.net voor je heeft uitgezocht wordt duidelijk getoond. Om te beginnen krijg je een kaartje te zien waarop de gehele route te zien is. Maar er is meer. Je krijgt ook direct te zien wat de afstand is en hoelang je er ongeveer over gaat doen. Onder het kaartje krijg je stap voor stap uitgelegd hoe je moet rijden. Daarbij word je zelfs medegedeeld wanneer je moet voorsorteren. Maar wat route.wish.net echt gemakkelijk maakt in het gebruik is het laatste kaartje. Daarop staat je bestemming uitvergroot getoond zodat je de laatste (kilo)meters niet hoeft te zoeken maar duidelijk de weg kunt vinden met alle hoofd- en zijwegen. Natuurlijk is het gebruik van route.wish.net geheel gratis.

Service voor bedrijven
De routeplanner van WISH is ook gemakkelijk voor bedrijven die een eigen website hebben. Vaak staat op zo’n site een plattegrond waarop je kunt zien waar het bedrijf ligt in de vestigingsplaats. Maar WISH biedt bedrijven nu de mogelijkheid om de routeplanner van WISH in de pagina te integreren. Een betere manier om bezoekers de weg te laten vinden is er waarschijnlijk niet. Natuurlijk mag je route.wish.net ook opnemen in je homepage als je geen bedrijf bent.

De URL
De url waar route.wish.net te vinden is:
route.wish.net

Over WISH
WISH was de eerste Internet Service Provider die ‘gratis’ Internet aanbood. WISH heeft als doelstelling de snelste en meest innovatieve Internet service provider van Nederland te zijn. Daartoe investeert zij doorlopend in snelle verbindingen en de laatste technieken.

Einde persbericht
Voor meer informatie over WISH en haar producten kunt u contact opnemen met: Ron Snijder
Directeur WISH BV
Liessentstraat 3