FIAM: nieuwe beleggingsmaatschappij voor duurzame bosbouw

Datum nieuwsfeit: 16-12-1999

Amsterdam, 16 december 1999

FIAM: nieuwe beleggingsmaatschappij voor duurzame bosbouw

Deze week is beleggingsmaatschappij FIAM NV gestart met de uitgifte van aandelen in duurzame bosbouw. FIAM staat voor Forestry Investment and Asset Management. De maatschappij belegt in projecten en vennootschappen, waarvan de activiteiten het keurmerk dragen van de Forest Stewardship Council (FSC). Dit keurmerk is de internationale waarborg voor gereguleerde en verantwoorde bosbouw. FIAM staat door de Wet Toezicht Beleggingsinstellingen onder toezicht van De Nederlandsche Bank, en is daarmee de eerste Nederlandse beleggingsinstelling in de bosbouwsector.

FIAM streeft naar een nettorendement van gemiddeld ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen