Politiebericht Aa en Dommel

Datum nieuwsfeit: 17-12-1999

Vrijdag 17 December

KERSTOOM GESTOLEN (Boxtel)

Donderdag is vanaf de achterplaats van een woning aan de Julianastraat in boxtel een kerstboom en anderhalve krat bier gestolen.

INBRAAK WONING (Boxtel)

Donderdagavond is ingebroken in een woning aan de Kaarsenmaker in Boxtel. Een deur van de woning werd opengebroken. Alle kamers werden doorzocht. Een tas en een telefoon zijn gestolen.

TE VEEL GEDRONKEN (Berlicum)

In de nacht van donderdag op vrijdag is een 37-jarige man uit Berlicum bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod van 5 uur. Later zal hij zich bij de rechter moeten verantwoorden. De controle vond plaats op het Raadhuisplein in Berlicum.

INBRAAK AUTO (Vught)

In de nacht van donderdag op vrijdag is ingebroken in een auto, die geparkeerd stond op een inrit bij een woning aan de Capellebosdreef in Vught. Rond 04.30 uur werden de bewoners wakker omdat de honden aansloegen. Toen ze buiten keken, zagen ze twee mannen vanaf de inrit wegrennen. Bij controle bleek er in de auto ingebroken te zijn. Een portier van de auto werd opengebroken, waardoor men binnen kon komen. Een deel van de autoradio werd gestolen.

In dezelfde nacht is ook ingebroken in een achttal auto's aan de Haagwinde, Klaproosstraat, Witte Muntstraat en Esscheweg in Vught. Van de auto's werd een portier opengebroken. De autoradio's werd gestolen.

INBRAAK BEDRIJF (Vught)

In de nacht van donderdag op vrijdag is ingebroken in een bedrijf aan de Ketting in Vught. Een raam van het bedrijf werd opengebroken. In het bedrijf werden een aantal vernielingen gepleegd. Zo werden telefoonkabels losgetrokken en werd een kast van de muur getrokken. Nog onbekend is wat er is gestolen.

VROUW LEGT VERKEER STIL (Vught)

Vrijdagmiddag zat een 16-jarige vrouw uit Lieshout op het viaduct over de A 2 bij de Glorieuxlaan in Vught. De vrouw dreigde naar beneden te springen. Hierop is het verkeer op de A2 zowel in de richting Eindhoven als in de richting Den Bosch stil gezet. Politiemensen van het team Vught slaagden er in de vrouw van het viaduct te halen. Ze is overgebracht naar een ziekenhuis.