Kerstwandeling op landgoed de Ennmaborg Groningen

Datum nieuwsfeit: 19-12-1999

Stichting Het Groninger Landschap

De Stichting Het Groninger Landschap organiseert een kerstwandeling op het landgoed de Ennemaborg

MIDWOLDA - Op zondag 19 december organiseert de Stichting Het Groninger Landschap een kerstwandeling op het landgoed de Ennemaborg. Tijdens de tocht langs bosranden en waterpartijen hebben we kans op reeën, roofvogels, kramsvogels, koperwieken en verschillende soorten mezen. De wandeling start om 10.30 uur en om 13.30 uur vanaf de werkschuur bij de Ennemaborg, Hoofdweg 100a, Midwolda. Deelname is gratis en opgave vooraf is niet nodig. De wandeling duurt ongeveer 2,5 uur. Laarzen of stevige wandelschoenen zijn noodzakelijk. Wij raden u aan een verrekijker mee te nemen. Na afloop is er in de werkschuur koffie, thee, warme chocolademelk en snert te verkrijgen. Tevens is de werkschuur gezelling in kerstsfeer ingericht.

einde persbericht

Nadere informatie bij: