Programma ON Technology voor installeren software op afstand

Datum nieuwsfeit: 20-12-1999

ON Technology levert tool voor op afstand te installeren software

CCM Development Studio bekort en vereenvoudigt installatieprocedure en aanpassingen van netwerksoftware met eenvoudige muiskliks

Amsterdam, 20 december 1999 - ON Technology Corporation introduceert CCM Development Studio, een nieuw programma dat het op-afstand-installeren en
-aanpassen van software aanzienlijk vergemakkelijkt. In combinatie met ON Command CCM, het vooraanstaande programma voor het beheer van software via bedrijfsnetwerken en Internet, kunnen IT-beheerders met CCM Development Studio op eenvoudige wijze installatiepakketten samenstellen die de installatieprocedure van software bekort en deze op dynamische wijze afstemt op individuele voorkeuren. Dit is mogelijk met simpele ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen