Candle komt met CandleNet: e-business voor bedrijven

Datum nieuwsfeit: 20-12-1999

Candle verlicht de e-business markt

Onthulling van CandleNet's visie op versnellingsmogelijkheden van e-business voor bedrijven en ASP/ISP's

Nieuwegein, 20 december 1999 - Candle Corporation, toonaangevend software- en dienstverlenend bedrijf met een omzet van 400 miljoen dollar, onthult CandleNet(tm), een reeks e-business lifecycle oplossingen. Deze CandleNet-producten richten zich op ASP's, ISP's en bedrijven die in de snelle wereld van de e-business willen stappen en bieden versnellings- en beheermogelijkheden voor de gehele e-business lifecycle. Deze aankondiging vormt een logisch vervolg op de 23 jaar ervaring van Candle met real-time bedrijfstoepassingen.

Het nieuwe CandleNet biedt
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen