Oprichting van een E-Business Unit binnen Candle

Datum nieuwsfeit: 20-12-1999

Oprichting van een E-Business Unit binnen Candle

CandleNet Solutions : Application Response Time en Enterprise Application Integration samengebracht in geïntegreerde B2B e-business oplossingen.

Nieuwegein, 20 december 1999 - Candle Corporation kondigt wereldwijd aan dat zij een E-Business Computing Group (EBG) heeft opgericht, een bedrijfsunit die zich uitsluitend bezighoudt met het leveren van business-to-business (B2B) e-business oplossingen, samengevat onder de naam CandleNet. EBG, onder leiding van Tony D'Errico, vice-president en algemeen directeur, is één van de twee bedrijfsunits van Candle naast Enterprise Computing Group (ECG), gericht op systeem-, toepassings- en middleware-management.

"De E-Business groep kan steunen op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen