Vragen raadsleden aan B&W Amsterdam over oppakken migranten

Datum nieuwsfeit: 20-12-1999

Persbericht

De gemeenteraadsfractie van Amsterdam Anders/De Groenen heeft B&W van Amsterdam vandaag om opheldering gevraagd over het oppakken van illegale migranten bij alcoholcontroles.

Amsterdam, 20 december 1999

Ondergetekenden hebben de eer het College van Burgemeester en Wethouders de volgende schriftelijke vragen te stellen, op grond van art. 17 van het RVO:

Zondag jl. is (ditmaal op het Mercatorplein) voor de derde achtereenvolgende keer binnen een korte periode een zogenaamde "alcoholcontrole" gehouden. Deze "alcoholcontroles" onderscheiden zich in belangrijke mate van de traditionele aloholcontroles doordat er behalve op het gebruik van alcohol ook ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen