Management Share stelt winstverwachting bij

Datum nieuwsfeit: 22-12-1999

Management Share stelt winstverwachting bij

Bestuur verwacht vanaf 2000 positief effect van nieuwe activiteiten op het gebied van e -commerce en Internettechnologie

Amsterdam, 22 december 1999 - Conform de in het halfjaarbericht 1999 uitgesproken verwachting, heeft een groot aantal relaties hun IT-uitgaven afgestemd op de millenniumwisseling. Dit heeft ertoe geleid dat aanschafbeslissingen en/of projecten zijn uitgesteld. Daardoor zijn met name in de laatste, traditioneel belangrijke maanden van het jaar omzet en resultaat achtergebleven. Over geheel 1999 verwacht het bestuur dientengevolge een duidelijk lagere winst dan in 1998 is behaald.

Het bestuur verwacht ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen