Politiebericht De Leijgraaf

Datum nieuwsfeit: 22-12-1999

Woensdag 22 December

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL

Bij een verkeersongeval op de kruising Lippstadt-singel - Eikenheuvelweg - Wilhelminastraat in Uden zijn dinsdagavond rond 20.00 uur 2 personen gewond geraakt. Een 20 jarige automobilist uit Erp reed vanaf de Wilhelminastraat de kruising op en zag daarbij een 22 jarige automobiliste uit Schijndel over het hoofd die over de Lippstadt-singel naderde. De man uit Erp kwam na de aanrijding tegen een lantaarnpaal tot stilstand. Hij raakte niet gewond. De vrouw uit Schijndel en een 28 jarige man uit Boxtel, die bij haar in de auto zat, zijn met letsel aan hoofd en borst overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel.

INBRAKEN IN WONINGEN

Dinsdagavond is in Uden in twee woningen ingebroken. In beide woningen, aan de Morel en de Krombos, kwamen onbekenden binnen nadat een raam vernield was. Het is nog onbekend of er iets is weggehaald. Woensdagmorgen is rond 07.00 uur geprobeerd in te breken in een woning aan de Hoogzoggel in Uden. Een raam werd vernield. Uit de woning wordt niets vermist. Ook een woning aan de Hekkeslag kreeg woensdagmorgen ongewenst bezoek. Voor zover bekend is niets weggehaald.

INBRAAK IN BEDRIJF

Uit een bouwcontainer die geplaatst is aan de Moerven in Veghel verdween in de nacht van dinsdag op woensdag een nog onbekende hoeveelheid gereedschap.