Freerecordshop.nl bezorgt Borsato's Luid en Duidelijk thuis

Datum nieuwsfeit: 22-12-1999

FREE RECORD SHOP HOLDING N.V.

Essebaan 55
2900 AD Capelle a/d IJssel
Holland
Telefoon 010-284 47 77
Fax 010-284 47 11

WWW.FREErecordshop.nl bezorgt de nieuwe
Marco Borsato cd "Luid en Duidelijk" 's nachts vanaf 24.00 uur thuis

- Klanten kunnen nieuwste Borsato cd 's nachts laten bezorgen
- Marco Borsato bezorgt tientallen cd's persoonlijk aan huis
- Wehkamp neemt unieke nachtdistributie voor haar rekening

Met als basis dat E-commerce 24 uur per dag doorgaat en los staat van de te krappe winkelopeningstijden, gaat www.freerecordshop.nl de nieuwe Marco Borsato cd "Luid en Duidelijk" zaterdag 8 januari 2000 's nachts vanaf 0.00 uur thuis bezorgen.

Vanaf woensdag 22 december kan de klant terecht op de speciale Marco Borsato-site. Deze site is bereikbaar via www.freerecordshop.nl en www.wehkamp.nl. Bestellingen vóór donderdag 6 januari 21.00 uur zullen in de nacht van 7 op 8 januari worden afgeleverd. Er staan ca. 400 koeriers klaar om deze bestellingen zo snel mogelijk te bezorgen. Latere bestellingen volgen op zaterdagochtend.

Marco Borsato zelf zal die nacht als verrassing op enkele tientallen adressen gesigneerde cd's persoonlijk bij de klanten thuis afleveren.

Bij de release van de Marco Borsato cd "De Bestemming" op 14 augustus 1998 heeft Free Record Shop, ondanks tegenwerking van veel gemeentebesturen en de Economische Controle Dienst, 's nachts om 24.00 uur al haar winkels geopend. Ondanks het feit dat klanten 's nachts naar de winkel moesten, was de actie landelijk een groot succes en zal ook dit jaar herhaald worden.

Voor de consumenten die geen internetaansluiting hebben, is een speciale 'Marco Borsato-actielijn' geopend: (038) 4 264 244.

Om deze actie tot een succes te maken werkt Free Record Shop samen met Wehkamp, marktleider op het gebied van homeshopping. Wehkamp zal de gehele orderafhandeling en distributie van deze actie voor haar rekening nemen.

Free Record Shop Holding N.V. maakte onlangs haar jaarcijfers bekend. De omzet steeg met 12,9 % naar * 456,6 miljoen. De nettowinst steeg met 18 % naar een totaal van * 14,9 miljoen.

Capelle aan den IJssel, 21 december 1999

Noot voor redacties