Errel Cooperation Amsterdam introduceert EasyShopMaker Pro

Amsterdam 22.12.1999 - Errel Cooperation Amsterdam UA introduceert EasyShopMaker Pro.

EasyShopMaker Pro is een unieke nieuwe e-commerce tool waarmee binnen bestaande websites een shop opgenomen kan worden. Volledig geïntegreerd in de huidige vormgeving en navigatie.

Met de ingebouwde HTML processor kunnen webwinkeliers nu zelf met één klik bepalen waar ze producten op hun site willen aanbieden. Geheel verweven binnen de bestaande webstructuur, verdeeld over meerdere pagina's, in eigen kleuren. Zonder hun klanten te confronteren met onoverzichtelijke database structuren. Zonder terug te hoeven vallen op een dertien in een dozijn shop template.

Surfende klanten willen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen