Politiebericht Aa en Dommel

Datum nieuwsfeit: 23-12-1999

Donderdag 23 December

INBRAAK WONING HAAREN

Bij een inbraak in een woning aan het Koolmeespad te Haaren is in de nacht van 21 op 22 december 199 ingebroken. De daders forceerden een deur. Uit de woning is een video, televisie en antenneschotel ontvreemd, alsmede elektrisch gereedschap. Totale waarde onbekend.

INBRAAK AUTO BOXTEL

Uit een geparkeerde auto aan de Prins Hendrikstraat te Boxtel is op 22 december 1999 de radiocdspeler ontvreemd, alsmede een auto-navigatiesysteem. Totale waarde onbekend. Onbekend is hoe de daders in de auto kwamen.

INBRAAK WONING SCHIJNDEL

Bij een inbraak in een woning aan de Dolfijn te Schijndel op 22 december 1999 is geld en een paspoort weggenomen. De daders forceerden een raam.

BRAND IN BEDRIJF SCHIJNDEL

Bij een brand in een bedrijf aan de van Leeuwenhoekweg te Schijndel op 23 december 1999 omstreeks 05.15 uur is rookschade ontstaan in een magazijn voor meubels. Een werknemer lukte het om zelf de brand te blussen. De brand is vermoedelijk ontstaan in een generator. Schadebedrag is nog onbekend.

INBRAAK WONING SCHIJNDEL

Bij een inbraak in een woning aan de Bernhardstraat te Schijndel in de nacht van 22 op 23 december 1999 is geld weggenomen. De daders forceerden een deur.

INBRAAK WONING SCHIJNDEL

Bij een inbraak in een woning aan de Chopinstraat te Schijndel in de nacht van 22 op 23 december 1999 is geld weggenomen. Ook hier forceerden de daders een deur.

AANRIJDING LETSEL SINT OEDENRODE

Bij een frontale aanrijding tussen twee personenauto's op 23 december 1999 omstreeks 10.50 uur op de Ollandseweg te Sint Oedenrode zijn een 34 jarige vrouw uit Sint Oedenrode en een 31 jarige vrouw uit Mariahout gewond geraakt. De vrouw uit Mariahout moest krachtig remmen ivm een voor haar stilstaande auto en week uit naar links. Hierbij kwam ze op de weghelft voor het tegemoetkomende verkeer en botste frontaal op de auto van de vrouw uit Sint Oedenrode. Deze werd overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel en kon na behandeling naar huis. De vrouw uit Mariahout raakte licht gewond.