Legato introduceert Standbyserver Suite for NetWare

Datum nieuwsfeit: 23-12-1999

Legato introduceert StandbyServer Suite for NetWare

Hoofddorp, december 1999 - - Legato Systems Inc., leider in de enterprise storage management softwaremarkt, introduceert de StandbyServer Suite for NetWare. Deze nieuwe productlijn biedt NetWare-klanten volledige flexibiliteit bij het implementeren van hoge beschikbaarheid in verscheidene configuraties en NetWare-omgevingen. Het omvat ook een nieuw product: Legato High Availability Server (HAS). Legato HAS verbindt twee actieve servers met een gedeeld opslagsysteem, waarbij de servers wederzijdse 'fail-over' bieden. Ten slotte biedt de productlijn nieuwe stand-alone versies van Legato SnapShotServer.

Nieuwe High Availability Server (HAS)
Legato High Availability Server is een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen