Staffware: BEA-partnerprogramma voor integratie workflow

Datum nieuwsfeit: 23-12-1999

Staffware neemt deel aan BEA-partnerprogramma
voor integratie van workflow en bedrijfsapplicaties

Alkmaar, december 1999 - - Staffware, marktleider op het gebied van Workflowmanagement heeft een overeenkomst gesloten met BEA. De overeenkomst heeft als doel bedrijven meer controle over hun zakelijke operaties te geven door middel van een oplossing die betrouwbaar en 'off the shelf' is. Daarnaast vermindert de oplossing de hoeveelheid maatwerk die vereist is om meerdere applicaties met elkaar te laten werken. De samenwerking tussen Staffware en BEA biedt gebruikers vele voordelen: snelle 'time to market', maximale 'return on investment' voor bestaande applicaties, flexibele mogelijkheden om workflow ondernemingsbreed te automatiseren en wijzigen, schaalbaarheid en een veelzijdige standaardgebaseerde basis om complexe applicaties te creëren en beheren.

BEA eLink en de bijbehorende opties en adapters bieden een reeks high performance 'connectivity tools'. Deze garanderen - ondernemingsbreed en over het Web - veilige transacties en een transparante toegang tot missiekritische applicaties en informatie. Staffware tools maken de snelle ontwikkeling van robuuste en schaalbare workflowapplicaties mogelijk, zowel voor client/server als voor thin client/web- gebaseerde architecturen. De producten voorzien in een flexibele en betrouwbare infrastructuur voor de distributie van werk tussen mensen, afdelingen en vestigingen.

BEA eLink Solutions
BEA eLink is een reeks 'end-to-end' applicatie-integratieproducten. Het ondersteunt e-commercetransacties, adapters voor applicatieconnectiviteit en meerdere opties voor bedrijfsproces- en gegevensintegratie. Dit alles in een robuuste, betrouwbare en schaalbare beheeromgeving. BEA eLink combineert ondernemingsbrede schaalbaarheid met SNMP-netwerkbeheer en met een volledige reeks on-line messaging-modellen ter ondersteuning van gedistribueerde heterogene omgevingen.
Gebruikers kunnen nu hun belangrijkste processen, platforms en back- en frontoffice applicaties integreren; van web tot mainframe. Daarnaast kan snel worden geïntegreerd met andere bedrijven, waardoor nieuwe business-to-business e-commercemogelijkheden ontstaan.

Staffware 2000 en Staffware Global
Staffware is een geïntegreerde reeks tools voor snelle ontwikkeling van robuuste workflowapplicaties. Deze zijn op afdelingsniveau of ondernemingsbreed in te zetten en maken gebruik van zowel client/server als thin client/webgebaseerde architectuur. Staffware is flexibel en gebruiksvriendelijk. Het automatiseert de uitvoering, coördinatie en controle van regelgebaseerde procedures met vooraf gedefinieerde doelen, ongeacht de marktleidende workflowproduct - Staffware 2000 - maakt het mogelijk workflowtechnologie in de gehele onderneming - ondanks de computing-omgeving
-effectief in te zetten. Tevens garandeert het flexibiliteit en schaalbaarheid.

Staffware Global is een unieke, uitsluitend op Java-gebaseerde client die voorziet in volledig participerende workflow via een web-browser. Staffware Global kan ingezet worden om workflow op eenvoudige wijze binnen en tussen bedrijven te implementeren. Organisaties kunnen hun zakelijke partners, klanten en leveranciers direct in de bedrijfsprocessen integreren, waardoor activiteiten gestroomlijnd en verwerkingstijden drastisch verkort worden.

Een andere toolkit, Staffware Enterprise Objects/SEO, maakt alle functies en de dataset van de Staffware engine zichtbaar door middel van uitgebreide en intuïtieve COM- en Java-gebaseerde objectmodellen. Deze uitgebreide mogelijkheden verbeteren de integratie en het informatiebeheer en maken daardoor de bewerking van oude en nieuwe applicaties sneller mogelijk. Daarnaast bieden ze de voordelen van workflow door de hele onderneming heen en daarbuiten.

'Door de focus die BEA legt op een open, component-gebaseerd en zakelijk ondersteuningsplatform ontstaat een omgeving waarin de Staffware- workflowkenmerken eenvoudig uitgebreid kunnen worden. Wij bieden gebruikers een oplossing die aan toekomstige applicatieontwikkelingen aangepast kan worden en waarmee beheerkosten laag worden gehouden', John O'Connell, CEO van Staffware.

Staffware BV, Robijnstraat 2, 1812 RB Alkmaar.
Telefoon: 072 - 512 0728, fax: 072 - 512 9175.
www.staffware.com, e-mail: (info@staffware.nl).

BEA Systems
BEA Systems, Inc., levert 'E-Commerce Transaction'-oplossingen aan een aantal innovatieve ondernemingen van de e-generatie zoals Amazon.com, Federal Express, Etrade, United Airlines, DIRECTV, Qwest, Nokia en Kaiser-Permanante. Veel bedrijven vertrouwen tegenwoordig op het Web voor de dagelijkse bedrijfsvoering en eisen diepgaande en individuele ervaringen via hun website
- met de garantie dat de site altijd beschikbaar is. BEA's e-commerce transactieplatform en de consulting-, opleidings- en ondersteuningsdiensten helpen bedrijven bij het snel opzetten van betrouwbare e-commerce initiatieven. BEA-oplossingen dragen ook bij aan het bouwen van een e-commerce infrastructuur voor allerlei soorten bedrijven. Oplossingen die optimaal profiteren van uw huidige investeringen en de basis vormen voor een succesvolle e-business. BEA heeft 52 vestigingen in 24 landen. Het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië. Voor meer informatie: www.beasys.com.

Staffware
Staffware is de marktleider op het gebied van Workflowmanagement en is toonaangevend in de automatisering van documentgebaseerde en andere administratieve processen. Het product Staffware maakt een snelle ontwikkeling van workflowoplossingen die bedrijfsregels en -processen automatiseren, mogelijk. Hierdoor kunnen de service aan de klant, de concurrentiepositie, de productiviteit van de organisatie en het voldoen aan strenge wetgevingen, regels en eisen worden verbeterd. Staffware is wereldwijd de snelst groeiende organisatie in de Workflowsector. Met meer dan 640.000 gebruikers is Staffware marktleider met een marktaandeel van 25% in 1998 (volgens Gartner Group). De workflowsoftware, ontwikkeld en gedistribueerd door Staffware, wordt in meer dan 50 landen op de markt gebracht en ondersteund door een netwerk van ruim 360 partners. Volgens recente onafhankelijke onderzoeken, behoort Staffware tot de top 50 van softwarebedrijven in Europa en tot de top 200 van de wereld. Staffware functioneert op een brede reeks IT-platforms en is inzetbaar in client/server omgevingen. Waarbij aan de client zijde gebruik gemaakt kan worden van alle soorten Windows, Motiv en 'thin-clients' en aan de server zijde van circa 40 soorten Unix en Windows NT; zowel Intel als Alpha. Combinaties van verschillende clients, servers en databases zijn ook mogelijk en ondersteunen zodoende de mogelijkheid om 'enterprise-wide' te groeien. Om de computingstrategie volledig te ondersteunen integreert het met onder andere onafhankelijke toepassingen, imaging, documentbeheer en 'line of business'-systemen.
Nadere informatie over Staffware is beschikbaar op het Web: www.staffware.com.
___________________________________________________________________ Redactionele informatie: Pb2199 Influx PR - Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Tel.: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661. E-mail: PR (Influx@cs.com).