Heijmans sluit 1999 af met record orderportefeuille

Datum nieuwsfeit: 23-12-1999

persb.gif navheijm.gif navhome.gif navinfo.gif navterub.gif

Bericht voor de pers 23 december 1999

HEIJMANS SLUIT 1999 AF MET RECORD ORDERPORTEFEUILLE

Rosmalen- Tijdens de eindejaarbijeenkomst hedenmiddag heeft voorzitter J.P.M. Janssen medegedeeld dat Heijmans N.V. het jaar afsluit met een record orderportefeuille (getekende opdrachten). Per heden bedraagt deze 1,3 miljard (NLG 2,8 miljard) tegen 818 miljoen (NLG 1,9 miljard) ultimo 1998. Ook de kwaliteit van de orderportefeuille is beter dan ooit. De werkvoorraad bedraagt ruim 2,25 miljard (NLG 5 miljard). In de orderportefeuille is nog niet het traject Sliedrecht- Gorinchem uit de Betuwespoorlijn opgenomen. Voor dit project met een orderwaarde voor de combinatie van circa 225 miljoen (NLG 500 miljoen) en een aandeel voor Heijmans van ruim 68 miljoen (NLG 150 miljoen) verwacht de combinatie waarvan Heijmans deel uitmaakt uiterlijk einde januari 2000 definitieve opdracht te krijgen.

Voor meer informatie: A.H.M. van Lith Secretaris raad van bestuur tel: (073) 528 92 32 e-mail: (F.vanLith@Heijmans.nl)

nrboven.gif