Effect belastingen 2000 op nettoloon

Datum nieuwsfeit: 23-12-1999

Effect belastingen 2000 op nettoloon

Het vakblad voor salarisadministrateurs PayRoll Magazine heeft een klein programma op internet geplaatst waarmee het netto salaris in 2000 kan worden berekend. Het gaat om een Excel werkblad, waarin het bruto salaris en een aantal andere gegevens, afhankelijk van de bedrijfstak moeten worden ingevoerd, waarna het netto loon volgens de berekening zoals die het komende jaar geldt wordt getoond. Enige kennis van Excel en van salarisadministraties is wel noodzakelijk om met het werkblad te kunnen werken. Het werkblad kan gratis worden gedownload van http://www.lpvw.nl.

Informatie over dit persbericht: ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen