Vision Software Tools wijzigt naam in Versata

Datum nieuwsfeit: 27-12-1999

Vision Software Tools wijzigt naam in Versata

Nieuwegein, december 1999 - - Vision Software Tools Inc. heeft - met ingang van 27 december 1999 - haar naam gewijzigd in Versata Inc. De reden voor deze naamswijziging is de geplande beursgang in 2000 en het feit dat Versata als naam net zo uniek is als de geleverde technologie. Versata Inc. zet - ondanks de naamswijziging - haar huidige strategie en andere commitments voort.

Met de naamsverandering worden er ook wijzigingen doorgevoerd met betrekking tot de productnamen. Het Versata e-business Automation System bestaat weliswaar uit dezelfde producten, maar deze vallen nu onder de noemers: Versata Studio, Versata Logic Server en Versata Connector.

De onlangs als Vision JADE aangekondigde nieuwe versie - die onder meer voorziet in de integratie met IBM's Websphere applicatieserver - is vanaf februari 2000 als Versata Studio 5.0 beschikbaar.

2Support Group, Kuifmees 54, 3430 BC Nieuwegein
tel.:030 - 602 18 78, fax: 030 - 602 25 34, www.2support.nl

Over de 2Support Group
De 2Support Group is een onafhankelijke, internationaal opererende onderneming met als missie het leveren van beheersbare, beveiligde en geïntegreerde weboplossingen.

Sinds de oprichting in 1996 investeert de 2Support Group continu in het opdoen van kennis met betrekking tot webtechnologie. Deze expertise, gebundeld met klantgericht handelen, staat garant voor een succesvolle realisatie van e-businessprojecten, variërend van de realisatie van websites tot en met de implementatie van multi-tier webapplicaties. De 2Support Group voert deze projecten uit gebruikmakend van een gestructureerde aanpak. Door deze aanpak komen alle aspecten van het project aan de orde, zodat verrassingen zijn uitgesloten.

Projecten van de 2Support Group kunnen worden uitgevoerd met behulp van door haar in Nederland gedistribueerde producten. Al deze producten bieden een meerwaarde in termen van time-to-market en cost-of-ownership. Met Versata Studio van Versata Inc. kunnen multi-tier webapplicaties worden gerealiseerd zonder daarbij een regel te programmeren. SiteMinder van Netegrity Inc. biedt zeer uitgebreide mogelijkheden ten aanzien van de toegangscontrole, single sign-on en directory enabled user management voor websites en webapplicaties. NetObjects Inc. levert producten voor site-georiënteerde toepassingen voor het opzetten en onderhouden van websites.

Daarnaast heeft de 2Support Group Visual DiTo ontwikkeld. Een uniek product waarmee op eenvoudige wijze de inhoud van directory servers wordt onderhouden. Kenmerkend zijn de platform- en serveronafhankelijkheid en het volledige gebruik van de mogelijkheden van LDAP.

Ook het onderhoud en beheer van de gerealiseerde projecten en geleverde producten kunnen bij de 2Support Group worden ondergebracht. Daartoe heeft de 2Support Group een helpdesk ingericht die organisaties kan ondersteunen. Tot slot voorziet de 2Support Group in de mogelijkheid om trainingen ten aanzien van de genoemde producten, alsmede gebruikerstrainingen met betrekking tot gerealiseerde projecten op elk gewenst niveau te volgen in haar trainingscentrum.

__________________________________________________________________________ Redactionele informatie: Pb1799 Influx PR - Jakob Brons/Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn Tel.: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com).