Politiebericht Land van Cuijk

Datum nieuwsfeit: 28-12-1999

Dinsdag 28 December

SLACHTOFFER VERKEERSONGEVAL OVERLEDEN

De fietser, een 16 jarige inwoner van Boxmeer, die zondagnacht zwaar gewond raakte bij een verkeersongeval op de Boxmeerseweg in Sint Ánthonis is dinsdagmorgen in het ziekenhuis in Nijmegen overleden.

AUTO UITGEBRAND

Maandagavond brak brand uit in een geparkeerd staande auto aan de Waaistraat in Cuijk. De auto liep aan de voorzijde forse schade op. De brandweer bluste het vuur vanaf de Maasboulevard omdat de Waaistraat niet meer bereikbaar was i.v.m. het hoge water. De politie gaat uit van brandstichting en stelt een onderzoek in.

AANHOUDING

De politie Land van Cuijk heeft maandagavond een 42 jarige inwoner van Oploo aangehouden. De politie trof de man na een melding aan in een cafe in Sint Anthonis waar hij met een hakbijl rondliep. De verdachte is aangehouden en overgebracht naar het bureau. Hij is in verzekering gesteld.

AANHOUDING MELKDIEF

De politie Land van Cuijk heeft dinsdagmorgen een 23 jarige inwoner van Overloon aangehouden. Hij wordt ervan verdacht op 20 december j.l. bij een bedrijf in Rijkevoort zuivelproducten te hebben gestolen. Tijdens het verhoor bekende hij dat hij deze diefstallen meerdere malen heeft gepleegd. De man is inverzekering gesteld.

INBRAAK IN WONING

Bewoners van een woning aan de Burggraaf in Vierlingsbeek ontdekten maandagavond bij thuiskomst dat hun woning doorzocht was door onbekenden. Zij missen een geldbedrag. Ook een woning aan de Ooievaarshorst in Grave kreeg maandag ongewenst bezoek. Waarschijnlijk zijn de daders gestoord door thuiskomst van de bewoners. Uit de woning verdween een telefoon en sieraden. Via een raam kwam men binnen.