Politiebericht Aa en Dommel

Datum nieuwsfeit: 28-12-1999

Dinsdag 28 December

AUTO UITGEBRAND (Berlicum)

In de nacht van maandag op dinsdag is op een parkeerterrein aan de Hooghei in Berlicum een brandende auto aangetroffen. Door de brandweer is het vuur geblust. Uit onderzoek bleek dat de auto was voorzien van valse kentekenplaten. De auto, een Duitse Audi, bleek in augustus te zijn gestolen in Amsterdam.

INBRAAK BEDRIJF (Boxtel)

In de nacht van maandag op dinsdag werd de politie gealarmeerd dat het inbraakalarm overging van een bedrijf aan de Industrieweg in Boxtel. Bij het bedrijf bleek te zijn ingebroken. Een ruit was vernield, waardoor men binnen kon komen. Een geldkistje met enkele tientjes werd gestolen.

INBRAAK AUTO (Vught)

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een bedrijfsbusje dat geparkeerd stond aan Kempkeshoeve in Vught. Een ruit van het busje werd ingeslagen. Een ladder, een boormachine, een autoradio en een tiental CD's werden gestolen.

ILLEGALE ZENDER (Sint Michielsgestel)

Bij een toevallige controle van de Rijksdienst voor Radiocommunicatie is in een woning aan Christinastraat in Sint Michielsgestel een illegale radiozender aangetroffen. Tijdens de controle was de zender met een uitzending bezig. Tegen de twee mannen, (61-jaar uit Sint Michielsgestel en 34-jaar uit Den Bosch) die bezig waren met de uitzending is proces-verbaal opgemaakt. De radiozender "Radio 2000" bleek ongeveer 1 week in de lucht te zitten.