Casema: Wanadoo in Zoetermeer, Noordwijkerhout en De Zilk

Datum nieuwsfeit: 28-12-1999

Delft, 28 december 1999

Casema Introduceert Cable Wanadoo in Zoetermeer, Noordwijkerhout en De Zilk

Inwoners van de gemeenten Zoetermeer, Noordwijkerhout en De Zilk kunnen internetten via de kabel met Cable Wanadoo. Kabelexploitant Casema zal de eerste klanten in deze gemeenten nog deze week aansluiten. internet via de kabel heeft als belangrijkste voordeel dat gebruikers voor een vast bedrag per maand, onbeperkt toegang hebben tot het internet. De telefoonkosten blijven achterwege. Cable Wanadoo is hierdoor voordeliger, comfortabeler en de klant blijft bereikbaar doordat de telfoonlijn vrij blijft. De introductie van Cable Wanadoo in deze gemeenten volgt op de succesvolle start in onder meer Delft, Rijswijk, Den Haag, Utrecht en Breda.

Voordelig door een vast tarief per maand

Al vanaf enkele uren internetten per week, is de klant goedkoper uit met internet via de kabel. Casema berekent voor de internetdienst Cable Wanadoo Basic een vast tarief per maand van fl. 59,50. Dit bedrag is inclusief de huur van het kabelmodem. Dus zonder bijkomende telefoonkosten kan de gebruiker onbeperkt kennismaken met het World wide Web. Wie daarentegen via de telefoonlijn gebruik maakt van het internet, betaalt per uur circa twee tot vier gulden aan telefoonkosten. De telefoonrekening kan hierdoor bij de gemiddelde internetter behoorlijk oplopen.

Internetten zonder tijdsdruk Internet via de kabel betekent ook: internetten zonder tijdsdruk. De klant hoeft zich geen zorgen te maken over een hoge telefoonrekening, maar kan zolang on-line blijven als hij of zij wilt. Bovendien blijft de telfoonlijn vrij om te bellen en gebeld te worden. Met Cable Wanadoo is de klant dus altijd bereikbaar.

Wanadoo en Casema Cable Wanadoo is een merk van Wanadoo, de meest complete internetprovider van Nederland. Wanadoo biedt aantrekkelijke informatie en diensten, een betrouwbare helpdesk en een inbelnetwerk van hoge kwaliteit. De uitgebreide Wanadoo website geeft een snelle en gemakkelijke toegang tot de grote hoeveelheid informatie die op internet te vinden is. Casema is, met circa 1,1 miljoen abonnees, een van de grootste kabelexploitanten van Nederland. Casema speelt een toonaangevende rol in de ontwikkeling van nieuwe diensten via de kabel, waaronder telefonie, internet, datacommunicatie, pay-per-view en alarmering.

Meer informatie is te vinden op www.wanadoo.nl of www.casema.nl Informatie kan ook worden verkregen via het gratis telefoonnummer 0800-1884.