Politiebericht Aa en Dommel

Datum nieuwsfeit: 30-12-1999

Donderdag 30 December

AUTO TEGEN BOOM

Vanochtend is een 43-jarige vrouw uit Oisterwijk op de Roonsestraat te Haaren door gladheid met haar auto tegen een boom gebotst. De vrouw is met lichte verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis.

VUURWERKOVERLAST

Woensdagavond is aan de Frederikstraat te Sint Oedenrode een telefooncel door ontploffend vuurwerk vernield. De beide deuren waren totaal vernield. In Schijndel is gisterenavond een brievenbus aan de Deken Baekerstraat door vuurwerk vernield. De post die erin zat is verzameld en in een andere bus gedeponeerd.

INBRAAK SCHOOL

In de school op het AZC aan de Reutsedijk te Vught is vannacht ingebroken. Er werd een ruit vernield om binnen te komen. Er werd een pc en een printer weggenomen.

INBRAAK WONING

In een huis aan de Keizerstraat te Haaren is woensdagnamiddag ingebroken. Er werd geld en sieraden ontvreemd. Men kwam binnen via het forceren van de achterdeur. Aan de Nieuwe Erven te Vught is gisteren ook ingebroken. De schuifpui werd geforceerd. Er werd een dure skijas en een dvd-speler gestolen.

AUTO IN BRAND

Donderdagavond is in de bossen aan de Margriet in Helvoirt een eerder die dag in Vught aan de Piet Heinstraat gestolen auto (een bijna nieuwe grijze Hyundai Coupé) uitgebrand.

INBRAAK BEDRIJF

In een autobedrijf aan de Schouwrooij te Boxtel is vannacht ingebroken. De voordeur was vernield. Er werd een geldkistje gestolen. Het is niet bekend hoeveel geld er in het kistje zat.