AVR en HCI ondertekenen contract

Datum nieuwsfeit: 01-01-2000
AVR en HCI ondertekenen contract - January 28, 2000

Tijdens Maintenance & Techniek wordt een revolutionaire lijn van reinigingsproducten gepresenteerd.
HCI Chemicals Benelux en AVR-Industrial Services ondertekenen op 1 februari a.s. het contract voor een unieke samenwerking. De twee bedrijven zijn actief in de chemische industrie en in de wereld van de industriele reiniging. De expertise en het materieel worden nu gebundeld om een moderne oplossing te bieden voor alle reinigingsvraagstukken voor pijpleidingen. De samenwerking houdt kortweg in dat HCI de reinigingsproducten levert, terwijl AVR-Industrial Services zorg draagt voor de reinigingswerkzaamheden met moderne vacuum- en hogedrukapparatuur.

N-Spec® is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen