Zonnebloem Theater Tournee over Feest van de Toekomst

Nationale Vereniging de Zonnebloem

Zonnebloem Theater Tournee

´2000 Het Feest van de Toekomst´

Met medewerking van Fred Butter In samenwerking met Esther Bronkhorst Events is de Zonnebloem er in geslaagd voor de Theater Tournee 2000 weer een uitgebalanceerde show met een hoge amusementswaarde samen te stellen. Een team van jonge talenten en musicalster Fred Butter, bekend van ´Cats´, ´Singing in the Rain´ en ´Barnum´ trekt volgend jaar met 75 theatervoorstellingen door ´t land. Zij presenteren een unieke, middagvullende show boordevol spektakel, muziek, zang en dans met als titel ´2000 Het Feest van de Toekomst´. De leukste dingen van het vorige millennium worden samen in de zaal geïnventariseerd en in een nieuw jasje meegenomen naar het nieuwe millennium.

Actieve rol
Het bijzondere is dat de voorstelling niet alleen plaatsvindt op het toneel, maar ook tussen het publiek. Zelfs al bij binnenkomst bij het kopje koffie. Centraal staat de warmte en de knusheid van het Nederlandse lied en het publiek wordt dan ook gevraagd om uit volle borst mee te zingen. ´2000 Het Feest van de Toekomst´: een programma van hoop met dank aan het verleden.