Playzone: nieuwe speler in gamewereld <BR>

Datum nieuwsfeit: 02-01-2000

Playzone: nieuwe speler in gamewereld

Onafhankelijk koopadvies in Nederlandstalig internet-gamemagazine

Sinds 1 januari 2000 heeft de dynamische gamewereld er een speler bij: Playzone. Hoewel de naam anders doet vermoeden, is Playzone een volledig Nederlandstalig internet-gamemagazine. De site, die dagelijks ge-update wordt, biedt alles voor de gameliefhebber. Variërend van actuele (altijd objectieve) reviews en previews van talloze spellen tot het laatste gamenieuws en diverse specials.

Onderscheidend

Playzone bespreekt ook previews en in de rubriek 'Het Eindoordeel' wordt teruggekomen op een preview. Er is dus altijd een eindconclusie gebaseerd op dezelfde versie van een spel dat consumenten kunnen kopen. Gezien het enorme aanbod aan spellen, waarmee vaak veel geld is gemoeid, fungeert Playzone als filter en kan een onafhankelijk koopadvies geven. Playzone helpt door een kritische instelling - gebaseerd op jarenlange ervaring van de medewerkers met het schrijven van reviews en previews van games - om er al dan niet het label 'koopwaardig' aan te hangen. Initiatiefnemer is het onafhankelijke internet- en mediabedrijf Combination Media in Zeist. De nieuwste gamesite is te vinden op www.playzone.nl

Noot voor redacties