Nieuwe site ter bevordering handel Emiraat Dubai en Benelux

Datum nieuwsfeit: 04-01-2000

Persbericht

Dubaipromotions.com, een nieuwe website ter bevordering van handel en toerisme tussen het Arabische Emiraat Dubai en de Benelux landen.

Dubaipromotions.com biedt bedrijven gratis registratie aan om zo kontakten tot stand te brengen met potentiële zakenpartners in Dubai en de Verenigde Arabische Emiraten. De website geeft veel algemene informatie over Dubai, links met lokale overheden en instanties en een aantal aantrekkelijke bestanden waarvan gratis gebruik kan worden gemaakt, zoals; een vacature bank, aanbod van tweede-hands machines, het plaatsen van persberichten over het eigen bedrijf en het opzoeken van bedrijven in Dubai.

Dubaipromotions.com publiceert tevens de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen